maandag 15 juni 2015

Uitslag enquête

Bij deze de uitslag van de enquête!
De enquête die een tijd op mijn blog heeft gestaan hield in:

Lees je vaak?


De antwoorden waar je uit kon kiezen waren:

  • Ja, ik lees het liefst de hele dag door!
  • Af en toe, als ik een leuk boek heb
  • Alleen als het moet
  • Eigenlijk nooit

Er zijn op deze enquête 32 stemmen uitgebracht, waarvan de meeste op 'Af en toe, als ik een leuk boek heb'. Dit antwoord kreeg 21 stemmen (65%).

'Ja ik lees het liefst de hele dag door!' belande op een tweede plaats met 10 stemmen (31%).
Op de derde plek kwam 'Alleen als het moet met 2 stemmen (6%).
De overige stem (3%) ging als enige naar 'Eigenlijk nooit'.

Deze uitslag had ik ongeveer verwacht. Ik dacht wel dat 'Alleen als het moet' wat meer stemmen zou krijgen.

Jade


1 opmerking:

  1. hey Jaadje!
    Ik heb weer een typefoutje gespot ;p
    er staat af en toen, i.p.v. af en toe.
    Als je dat wilt kan je het verbeteren je mag het natuurlijk ook zo laten staan;)
    xx yrsa

    BeantwoordenVerwijderen