woensdag 6 januari 2016

Recensiewedstrijd

Vind je het leuk om een recensie te schrijven over een boek? En vind je het nog leuker dat je recensie op de site van de jonge jury kan komen? Dan is dit je kans!
De jonge jury organiseert een wedstrijd, en het enige wat je hoeft te doen is… Inderdaad, een recensie schrijven!
Wat moet je doen?
Je moet een recensie schrijven over een boek dat kans maakt op de prijs van de jonge jury. In deze recensie moet je een korte samenvatting geven en vertellen wat je van het boek vind en waarom.

Regels
De recensie mag uit maximaal 250 woorden bestaan, maar let op: je mag het einde niet verklappen!

Tot wanneer heb ik de tijd?
Het inzenden van je recensie kan tot 15 maart 2016.

Waar moet ik mijn recensie naar toe sturen?
Je moet je recensie sturen naar:
info@jongejury.nl

Wat kan ik winnen?
Naast dat je recensie op de site wordt geplaatst, krijg je ook een boekenpakket!

Extra informatie
Voor extra informatie kan je naar de site van de jonge jury gaan:
http://www.jongejury.nl/Lezen/Wedstrijden.aspx


Veel succes!
Jade


1 opmerking:

  1. Hé Jade,

    Wat leuk dat je af en toe nog teksten plaatst op je blog! Ik vind het heel leuk om te lezen :)

    Groetjes, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen