vrijdag 29 mei 2015

Evaluatie

Bij deze een evaluatie over hoe ik het vind om op een blog te plaatsen.

Ten eerste wil ik zeggen dat ik het echt super leuk vind om te bloggen. Je kan je verhalen en dingen die je interessant vind met de wereld delen. Ook heb ik mijn schrijfstijl iets verder ontwikkelt.



Deze blog is tot stand gekomen door een opdracht van Nederlands. We moesten hiervoor onder andere een recensie en een betoog schrijven voor op ons blog. Ik vond dit een hele leuke opdracht, het was anders dan het normale werk dat je voor Nederlands moet doen en je kan er geheel je eigen smaak aan toevoegen. Dit laatste kwam omdat je zelf mocht weten waar over je ging schrijven.

Ik denk dat ik af en toe nog wel wat op mijn blog ga posten, maar niet meer zo vaak als ik tot nu toe deed.

Jade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten